23 Kasım 2012 Cuma

Stardoll Bedava Ayakkabı ve Çanta

23 Kasım 2012 Cuma














Merhaba Stardollcu Arkadaşlar Bugün size bedava çanta ve ayakkabı aldırıcam:)
Bedava Çanta ve Ayakkabıyı Almak için yapmanız gereken önce webwarper.net veya http://www.proxoin.com/ adreslerinden birine gidip boş kutucuğa http://www.stardoll.com/ adresini yapıştırın.Stardolla giriş yapın ve bedava sizindir güle güle kullanın.Not:Bu bedava galiba günlük bir bedava aynı gün içinde yapmaya çalışın.ve stardollbedavalari2010.blogspot.com'u takip etmeye devam edin :))iyi oyunlar arkadaşlar.





18 yorum:

smk999 dedi ki...

ben smk999 kulübüm EVILSMILE da bedava ayakkabı veriyorum belki yayınlamak istersin

Adsız dedi ki...

bana gelmedi..............

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben bu hileleri biliom sadece tamamen gerçek kurana el basarım ki yeminlen gerçek shrikawakawaka ve ceyda4011 e hediye gönderin am açok ucuz olmayanlardan size hedie kodlarını veriolar hedie kodunu içinden hedie çkıyo o hedieleri almak için hedie gönderin ve daha fazla altın ala basın sonra en aşağı inip kodları yazın bedavalar evinizde

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben bu hileleri biliom sadece tamamen gerçek kurana el basarım ki yeminlen gerçek shrikawakawaka ve ceyda4011 e hediye gönderin am açok ucuz olmayanlardan size hedie kodlarını veriolar hedie kodunu içinden hedie çkıyo o hedieleri almak için hedie gönderin ve kapak kzı oylamasında 5/5 verin ve daha fazla altın ala basın sonra en aşağı inip kodları yazın bedavalar evinizde

Pınar dedi ki...

arkadaşlar ben hep hile arıyordum çok denedim ama hiç bir hile işe yaramıyor. stardol'da tesadüfen biriyle tanıştım herkeze hediye gönderiyor. hesabını stardoll yeni kurulduğunda açmış ve bir hile bulmuş arkadaşıyla.100 stardoll'dan az olmamak şartıyla bir hediye gönderiyorsunuz, gönderdiğiniz hediyenin kaç katını istiyorsanız ziyaretçi defterine yazıyorsunuz ve size gönderiyor.Göndereceğiniz hesap: berkesarrafoglu İnanın çok küçük hesaplar peşinde koşan insanlarda var bu siteye başka bir arkadaş yorum yapmış denedim ama olmuyor.İnsanları kandırıp hediyelere konuyor. Ama verdiğim hesap gerçekten hediye gönderiyor çünkü o diğerleri gibi insanları kandıracak biri değil.

Adsız dedi ki...

off gelmiyo işte

Zeynep Sıla dedi ki...

arkdaslar bunlar ylan dolan benim böyle kaçtane hesabım gitti giriyorrsn ID şifreni onlara gidiyor benim yasım 23 ben stardolla dha yeni basladım sansa işte bu kıza hediye yolladım
samileecren58 tanıstık meger giysiler ayakkabılar hep bundaymıs bunun 82 lwl bi carı dha var bu
samileecren58 e item yoolllayın o size asıl carıyla ne isterseniz yolluyor pahalı ucuz farketmez yeterki yollayın inanmazsanız ilkten uyduruk bişe yollayın sonradan o size yolladıgında inanırsınız bu yukaradakilerin hepsi yalan dolan hepsini denemek için hediye yolladım kimsede hediye yollamadı arkadaslar benden bu kadar karak size kalmıs denemekte fayda var. ;)

Zeynap Köse dedi ki...

arkdaslar bunlar ylan dolan benim böyle kaçtane hesabım gitti giriyorrsn ID şifreni onlara gidiyor benim yasım 23 ben stardolla dha yeni basladım sansa işte bu kıza hediye yolladım
samileecren58 tanıstık meger giysiler ayakkabılar hep bundaymıs bunun 77 lwl bi carı dha var bu
samileecren58 e item yoolllayın o size asıl carıyla ne isterseniz yolluyor pahalı ucuz farketmez yeterki yollayın inanmazsanız ilkten uyduruk bişe yollayın sonradan o size yolladıgında inanırsınız bu yukaradakilerin hepsi yalan dolan hepsini denemek için hediye yolladım kimsede hediye yollamadı arkadaslar benden bu kadar karak size kalmıs denemekte fayda var. ;) inanmazsanız bakın asıl carı bu Callie.Stardoll

Adsız dedi ki...

çokkkkkkkkkkk param olsun ve altınım olsun

adsız dedi ki...

Benim klubume katılın adı hediyemmasla45 adı gibi hediye geliyo hadi durma sen de katıl...

Adsız dedi ki...

Yoooo olmuyoo.. :D

Adsız dedi ki...

bana mor kanat geldi la :D adım beyza_buse01 baharsınıs.bide 5/5 oy verip albümünüze de bi kaç defa kaydedin.kulüp için bile bişi istemioom düşünün :DD

Adsız dedi ki...

çooook tşk geldi hemde 10 stardoll ggeldi tenxx :)

Adsız dedi ki...

gerlmiyo amk

Adsız dedi ki...

ya iğrenç bi site ya ....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gangam8 gelmişken zd me bişi yazıp arkadaşlık istepi gönderirmisiniz şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar :)
betweengirls ' e doğum günü hediyesi gönderir misiniz? ben birsürü göndereceğim yemin ederim. sizinde katkınız dokunsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben denedim gerçekten oluyo elikalek12 veya lookatthestar1 e uyduruk bi hediye gönderin sonra hangisine hediye gonderdiyseniz onun ziyaretçi defterine ne istediğinizi yazın ondan size 5 tane gönderiyo villa olur oda olur kıyafet olur hayvan olur ne isterseniz yazın size 5 tane gönderir. ama oda veya villa istiyosanız ona dekor dan kedi gondermeniz lazım. benimle iletişim kurdu bu arada adım affet11 bakarsanız sevinirim.