24 Kasım 2010 Çarşamba

Bedava Rapunzel Peruğu | Stardoll Kasım 2010 Bedavaları

24 Kasım 2010 Çarşamba

Bu bedava için ilk önce bir internet sayfası açıp sayfanın yukarı ki menüsünün sağ taraftaki araçlara oradan internet seçeneklerine tıklayın.Oradan sil butonuna yeni çıkan pencereden tümünü sile tıklayın. Açılan pencerede küçük kutucuğu işaretleyip evete basın.Daha sonra yeniden az önce olduğu gibi araçlara ve internet seçeneklerine tıklayıp üstteki bağlantılara oradan yerel ağ ayarlarına tıklayın. Daha sonra açılan penceredeki küçük kutucuğa tıklayın, adres kutucuğuna 92.60.68.17 r.nok.: kutucuğuna 80 e basıp tamama ve yeniden tamama basın.Daha sonra bir internet sayfası açın ve http://www.stardoll.com/en/cinema/?ID=206 adresine gidin.Bedava suitinizdedir.İşiniz bittikten sonra yeniden araçlara ve internet seçeneklerine tıklayıp çıkan pencerede bağlantılar yerel ağ ayarlarına tıklayıp küçük kutucuğun işaretini silin. Tamama ve yeniden tamama basın. Yoksa bilgisayarınız çok yavaş ilerler.İnternet ayarlarıyla oynama kesinlikle bilgisayarınıza zarar vermez.




25 yorum:

Adsız dedi ki...

yha çok güzel bi peruk ama yapabıyorum araçlar yok chromede

Adsız dedi ki...

choromede var ayralara gir > seçenekler > proxy ayarlarını değiştir > yerel ağ ayarları ordan yapılıyor...

Adsız dedi ki...

olmuyo yapamadım biraz yardımcı olursan sevinirim ve hep bu siteyi kullanırım... stardolldaki adım cnsn777 oraya yazarsan sana minnettar olurum :)

Adsız dedi ki...

oluyr bn aldım

Adsız dedi ki...

merhaba bana geldi
Adım (Stardoll) : AntonellaRuzzs



http://www.stardoll.com/tr/user/

Adsız dedi ki...

ya bende yapamadım banada yardımcı olurmusunuz acaba lütfen stardoll:zoeybrookselma1 lütfennnnnnnnnnn..............

Adsız dedi ki...

HUNDEXAR a hediye gönderince size elbise veriyooooooooooooooooooooo

Adsız dedi ki...

ohooo admin resmen roman yazmışsın adamsan git kendin yapta görelim ok?

Adsız dedi ki...

n ugraşcam mk 80 liraya alırım dha klay

Adsız dedi ki...

ne 80 lirası stardolar mı yoksa normal mi? nerde?

Adsız dedi ki...

ya bişe sorcam 80 dediğin superstarlara mı v nerde ben açamam ya bir çözüm bulun başka yol yokmu

Adsız dedi ki...

yapamıyorum biri yardımcı olabilir mi

Adsız dedi ki...

yaa bn de yapamadım :((

Adsız dedi ki...

olmuyo ya lütfen daha kolay bir yolu yokmu tanglad die bi mağaza varmış o nerde yardımcı olur musunn?

Adsız dedi ki...

hundexar kedisi yaa yalan diyor ama ben doğru diyoRUM kendim değil starcad1 adlı birisi var ona pasta harici göndernce erkek kız fark etmez para ve elbise falan yolluyor ben yolladım ayrıca cadıadlı kulübüne üye olunca şarpeyin kıyfetlerini veriyor ben yaptım haika şeyler yaa..

Adsız dedi ki...

olmuyo ya internet ayarlarınıda ozdum yardımcı olun bana

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Sweet_Styles... diye biri var . Eğer siz ona hediye gönderirseniz hemen bedava kıyafet geliyo. Ben yaptım bana 15 stardollarlık bir kkıyafet gönderdi !

Adsız dedi ki...

çok karmaşık

Unknown dedi ki...

sen şuna manuel proxy kullan desene

Adsız dedi ki...

yaa lütfen josey78 e yollasna sne bunu yaaa nolur bna yardım ett çok acill almam gerekiyor diyorum sana ama sne bna yardımcı olmuyorsun ve bu çok uzun ve karmakarışık

Adsız dedi ki...

ben yapamadım daha açık yazar mısınız?

Adsız dedi ki...

heyy kızlar goldenseram adlı kullanıcı bir sürü eşya gönderiyor ona hediye saç gönderene veya satana bna gönderderdi djesedj istersenz bakınn

Adsız dedi ki...

yha ben parlatıcı denedim ama olmadı yha

Adsız dedi ki...

ohaaa çok güzel bende oldu

Adsız dedi ki...

hepiniz tam bi yalancısınız olmuyoda herkese hediye yolladım hiçbirşey gelmedi